مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-02اجتماعي

فارس من| سنگبری های بلوار دکتر حسابی شیراز ساماندهی می شوند


از سالها پیش سنگبری هایی در محدوده بلوار دکتر حسابی تا دوکوهک فعالیت کرده اند که هم اکنون با گسترش شهر و سکونت بسیاری از مردم در حوالی این مکان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سوژه ای با عنوان ضرورت جمع آوری پسماندهای عمرانی بلوار دوکوهک شیراز در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده که در توضیحات آن آمده است: چرا محدوده بلوار دکتر حسابی تا دوکوهک شیراز از نخاله های ساختمانی و ضایعات سنگ بری ها پر شده است؟ فقط کافی است باد شدیدی بوزد و تمام پیاده رو و قسمت های اطراف را گرد و خاک و ناخاله و ضایعات بپوشاند.

چرا این قسمت را بررسی نمی کنید؟ چرا سنگبری ها به خارج از شهر منتقل نمی شوند؟ چرا شهرداری به سلامتی مردم و مبلمان شهری توجه نمی کند؟ واقعا این قسمت و این وضعیت در شأن مردم نیست.

خواهش میکنم این موضوع را پیگیری کنید.

خبرنگار فارس موضوع را از شهردار منطقه 10 و رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز پیگیری کرده است.

معرفی سنگبری های متخلف به مراجع ذی صلاح روح اله خوشبخت در گفت و گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه پروژه های عمرانی و ساخت و ساز جزء لاینفک در هر شهر می باشد، اظهار داشت: ماحصل این پروژه ها و ساخت و سازها حتی فعالیت برخی مشاغل نظیر سنگ بری ها تولید پسماندهایی با عنوان پسماندهای عمرانی و ساختمانی است و یکی از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سنگبری های بلوار دکتر حسابی شیراز ساماندهی می شوند

فارس من| سنگبری های بلوار دکتر حسابی شیراز ساماندهی می شوند